21

Har jobbat med feber och konstig energi hela helgen, jag tog en cancerpinne på lunchen. Bra gjort! Blev det bättre? Ah för stunden. Har inte snusat på snart 6 veckor, det är bra. Jävligt bra. Ikväll firar jag och 10 andra tjejer, Elin, vi ska äta på någon restaurang i Gamla Stan, ett glas vitt vin? Oj vad gott det vore. Imorrn är jag ledig, jag kan bli jävligt full om jag vill, släppa taget om kontrollfreaket ett tag, men nejtack, jag är sjuk. Mat sen sängen för att må lite bättre imorrn, kanske? Ikväll ska jag iallafall inviga mina extremt snygga skor. Helt plötsligt kommer jag att bli några cm längre, endå kommer jag inte ha mer kontroll. Nae, nu ska jag fixa ett ansikte, sedan fixa outfiten. För en gångsskull får man frächa till sig.


Jag vill hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0