9dagarinijulmånad

Jag jobbar heltid på Mica omsorg, som vårdbiträde. Det är väldigt kul och givande, men också fruktansvärt krävande vissa dagar. Och idag ringde dem från Balance, mitt gym, och vill att jag ska börja jobba extra där några kvällar i veckan, hur kul är inte det?? Jag sökte jobb där i somras och deras träningslokaler är som mitt andra hem. Så jag ser fram emot att börja jobba där. Börjar redan på måndag. Först Mica omsorg 7-16 sen vidare till Balance 17-20. Kul med lite variation i vardagen.

Funderar på att dra till Dalarna imorrn? Andreas ska dit. Skulle vara skönt att leverera hem alla julklappar så slipper jag ta dem på tåget den 22.a!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0