härlig dag

Jävlar vilken bra dag jag har haft idag. Mina medmänniskor förgyllde min dag på jobbet. Jag älskar människor som bjuder på sig själva och tillåter sig själv att få spåra ur ibland.  Jag har skrattat mig igenom dagen.  I hemmet är det en sån där städa-tvätta-lagamat-dag, men det behöver man ibland. Innan klocken sju ska vi ha tvättat 5 tvättar. Esther kommer snart hem, jag håller på att förbereda maten, samtidigt som jag är nere i tvättstugan och pysslar. På kockEmmas meny står idag fläskfilé med ugnsbakade morötter och potatis. Heja vad gott! Senare ikväll ska jag på gymmet med Hampus, my dear cousin. Jag är bra bortskämd som bor granne med gymmet, öppet 07-22! Jävla härligt ju.

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0