14

Jag har mått illa som en jävel idag! Fyrutti. Sov inte ett skit i natt pga det..Är jag stressad eller är jag inbillningssjuk nu när Esther har vart spysjuk...? Har iallafall haft en supermysig dag med Elin och Inez. Vi tog en promenad inne i Gamla Stan. Jäklar va vackert det är där på kvällen. På tisdag har vi bokat GLÖGGMYS!

Jobb imorrn, jobb till fredag. Sen blir det förhoppningsvis kärleksmys? Jag får hålla tummarna. Nae nu ska jag ge min sambo lite knådning på ryggen.

Stort grattis till min älskade lillebror idag, 21! Jag älskar dig.

/Em

Kommentarer
Postat av: Maja

jag håller hus lite varstans:) ränner runt dagarna i ända:P

2010-11-15 @ 18:15:23
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0