Snusfri?

Jävla härlig dag på jobbet, älskar att jobba när man får andra medarbetare att skratta. Jag älskar att få människor att må bra. Det är kul att få höra att jag är en frisk fläkt på jobbet. Har nyligen kommit hem, slänger i mig lite mat för att sedan ta 177an ut till Hampus. Bjuden på middag. Supermysigt! Kanske slinker ner ett glas vitt vin också? Nae, duchen väntar!

Förresten, nånting jag verkligen måste berätta.. JAG HAR INTE SNUSAT SEN FÖRRA FREDAG, vafan hände? Eller okej, jag tog EN i söndags, men sen så. Jävla bra brud! Det är en viss person som har en jävligt bra inverkan på mig, jotack!

/Em

September - Mikrofonkåt

Kommentarer
Postat av: stephanie

tyckte väl att det var dig jag såg i solna c idag runt 14.30 tiden? vågade inte säga hej, tänke du kanske inte skulle känna igen mig.. ;) kul att se en leksing i krokarna iaf! hoppas allt är bra!

2010-11-12 @ 21:55:53
URL: http://stephaniewahlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0