Tandfe

Jag har inte ätit godis på.. hmm, vad kan det vara 12 år? ( jag vet, jag är störtbra ) Och ibland kan jag bli väldigt sötsugen, då skrapar jag fram nån enkrona ur fickan och springer in på någon mataffär och trycker förbrilt ner mina småpengar i tuggummiautomaten, lika ivrig som en 10åring. Jag tuggar dessa sötingar i typ 3 minuter, sen är jag nöjd. Gud vad glad jag är att jag inte är sötberoende. Dessutom vill jag inte förstöra min extremt perfekta tänder. Visst är de fina? Har aldrig haft hål!




Kommentarer
Postat av: Julia

Men hej fina du! Vilken söt bild! hihi. Ja, det är rätt mycket..Börjar bli drygt nu, haha! Annars mår jag kanoners, förutom att jag är rätt uttråkad. Gör inte så mycket på dagarna mer än jobb då och då. Men planerna är att dra till Norge i x-antal månader efter årsskiftet och jobba lite där med Clara, Elin och Josefin :)



Hur är allt själv? Hur går det med studierna? Kärleken? Polis-livet? ;)



Många kramar!

2010-11-18 @ 23:11:10
URL: http://giulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0