ett tredje försök?

Då tänkte jag göra ett tredje och sista försök med att skriva blogg. Välkomna! Förutom att jobba som vårdbiträde på vardagarna så tränar jag och chillar så mycket jag hinner inne i Stockholms stad. Oftast blir det chill med Elin, Esther och Amanda! En del promenadmys blir det också, i Hagaparken. Åh vad jag älskar hösten. Jag får inte nog! Jobbar fram till torsdag, då har det blivit 7 dagars jobb i rad, sen ska jag hem till Dalarna för att få kramas med mina underbara.



Förresten, jag hörde ryken om att teamet kommer hem till Lekke i helgen? stämmer dem? Jag har tagit det stora jobbiga bestlutet att ta bort min facebook! så jag förlitar mig på fåglarna som viskar i mina öron.

För att muntra upp er lite bjuder jag på en jävligt ful bild.

 

Jag avslutar som alltid med /EM


Kommentarer
Postat av: Mandy

Tycker bilden är jäkligt heet! ;)

2010-10-18 @ 19:47:16
Postat av: kicki!

emma gumman va kul att du har börjar blogga igen!

teamet ska till lekke och där är du med så du ska också hem hoppas jag !!

<3

2010-10-18 @ 21:46:39
URL: http://tgfyrtiotva.blogg.se/
Postat av: Kicki

emma gumman vad kul att du har börjat blogga igen

teamet ska till lekke och där är du med så jag hoppas att du också kommer !!

<3

2010-10-18 @ 21:49:16
URL: http://tgfyrtiotva.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh vad kul, nu kan jag följa dig:) Hur är allt?

2010-10-19 @ 09:45:16
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0