Kalle Baah

Nu är jag tillbaka till Stockholm efter en helt fantastisk helg i Leksand. Med underbara vänner, underbara familj och underbarT sällskap. Han hälsa på mormor också, vilken klippa hon är. Men nu är jag tillbaka till allvaret. Har jobbat idag, jobbar fram till torsdag, sen blir det Leksand igen. Nu kommer jag inte kunna hålla mig därifrån. Efter jobbet idag blev det som vanligt träning, löpning med Esther i hagaparken. Får akta sig som fan nu, det har skett 6 våldtäkter, inom loppet av en månad, på gatan ovanför vår lägenhet...creeeeepi! Tur att jag har ett överfallsalarm. Imorrn är det tisdag, vilket betyder att Emma Linder kommer att få en gratis helkroppsmassage på Balance. Haleluja!

nae vidare till städningen och matlagningen tillsammans med Kalle Baah!

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0