separationsångest

Separationsångesten är ett faktum, att åka ifrån sina nära och kära är aldrig roligt. Borta bra men hemma bäst, även fast jag trivs som fisken i vattnet i Sthlm med Esther, ser jag alltid fram emot att komma hem. Jag älskar att sitta hemma och mysa med min familj i vårt till tomtehus i Tällberg. Men jag vet att jag kommer leva länge efter den här helgen. 19.09 går tåget hem till Stockholm. Jag och Elin kommer som vanligt att kackla sönder de andra passagerarna. I veckan är det jobb från måndag - fredag, sen ledig för tredje helgen i rad, hur underbart? Jävligt underbart. Hatar att jobba helg. Veckan kommer att bjuda på mycket träning och spamys med Elin, hälsovecka.

Nae, nu blir det käk, hemmagjord pizza, så kommer mormor och Alf på besök, så mysigt så mysigt!

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0