6 days

nu har jag fått tummen ur röven och börjat packa och inhandla det som måste!  amanda packade 17 kg för tre månader, men jag tror fan jag kommer kunna komma undan mindre vikt! ju mindre desto bättre. finns en risk att jag kommer hem med dubbelt så mycket. tågbiljetten till sthlm är också bokad. så nu är det nära minsann. ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan i usa , med bilder och dyligt för att ni ska kunna följa mina dagar. jag har skype också. emmaannamaria heter jag!

nu ska jag käka hemmagjord pizza för att sedan dra med hälften av familjen in på hockey.

/Em

Kommentarer
Postat av: TLK

Vad spænnande Pivo, ska verkligen bli kul att læsa om din resa, så ser jag fram emot mys nær du kommer hem med alla dina historier om æventyr du kommer få vara med om :) saknar dig min væn <3

2011-08-19 @ 18:36:31
URL: http://tgfyrtiotva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0