eleven days..

har spenderat helgens alla timmar i borlänge. mycket soffmys med glass och chips, skratt och kramar. matade väl igenom 4 filmer eller nått. mycket trevligt. hoppas verkligen på mer blgmys innan jag åker! kan ju inte säga annat än att saknaden kan bli ganska så stor..

nu börjar paniken infinna sig. det ska fixas både det ena med det tredje inför florida. jag som nästan aldrig rest behöver nog nån slags assistans att packa!  och hur i helskotta ska jag, emma linder, fungera i chicago där jag ska byta flyg? tur jag har lite över 2 timmar där. då kanske jag har tid att lokalisera mig lite.

på onsdag är det dinner på borren med tjejerna för att krama och pussa mig hejdå! jag som är så hemmakär kommer nog att gråta en skvätt. men tre månader kommer gå fort och rätt var det är så är jag hemma igen och då kommer jag inse att inget har förändrats här hemma..

nästa projekt är att komma på vart jag ska spendera vintern...

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0