fort lauderdale

sådär mina vänner. igår landade jag, ca 00.30 svensk tid. alltså halv sju amerikans tid.  flyget från sthlm till chicago gick så fort. sov nästa hela vägen plus att jag hade en jättetrevlig kille breve mig som gjorde min flygtid lite enklare vid starten och landningen. mellanlandningen i chicago gick också bra, men jag var riktigt nervös, men träffade på en svensk tjej som skulle till samma ställe som jag så vi tog sällskap. flyget till FL gick segt. men nu är jag framme iallafall. det är så varmt här. idag ska amanda visa mig runt här i området, husen är så stora och jag ska köpa mig en kamera.. men först en morgondopp i poolen! sweet.

bilder kommer.

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0