sunday

allt känns för bra för att vara sant! vilken upplevelse. igår var jag bjuden på hemmafest hos ett svenskt syskonpar, michael och emelie. vilka trevliga människor jag har träffat. alla är så tillmötesgående. michael och emma bor inne i fort lauderdale. det tar ca 20 min med tåget att ta sig in till stan. jag bor i en liten by utanför, parkland. pappa john skjutsade mig i hans cab, en gul thunderbird, till tåget. sen hämade michaels kompis, juan, upp mig i hans mustang, alla har så sjukt fina bildar här. gick upp 06 imorse för att ta tåget tillbaka hem. får se vad dagen bjuder på. vädret är superhett och även fast jag skyddar mig med stark faktor, kan jag säga att jag blir burned!! tänkte visa min brunbrända färg med denna bild, men ah!
/Em


Kommentarer
Postat av: Maja

PEPPARKAKA!

2011-08-28 @ 15:00:22
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0