the third day

Var upp kl 7 imorse och var ute och sprang, fasen vad varmt. Undrar vilken tid på dygnet jag ska kunna springa här för att inte svimma av värmeslag?? Idag har Amanda lämnat FL! Jobbigt att krama henne hejdå. Efter att jag, Bret och pappa John lämnat Amanda på flygplatsen åkte vi igenom hela FL (Fort Lauderdale). Så otroligt vackert. John visade mig hus värda över 30 miljoner kronor. Åh helaluja vilka villor. Efter att ha kommit hem från rundturen har jag och John lekt med barnen i poolen. Pojkarna är så söta och de tar väl hand om mig. De har såklart överseende med min engelska. Men jag tycker endå det flyter på ganska bra. Har ännu inte köpt nån kamera, men det kommer. Så jag ska fota massor och lägga upp så ska ni få se vad vackert det är här.

/Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du gumman inte går det någon nöd på dig inte.....PUSS

2011-08-27 @ 23:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0