tisdag

idag är det tredje dagen i rad som jag har nackspärr, men jag tror det beror på airconditionen i huset! knaprar alvedon och pappa john har köpt tigerbalsam åt mig som jag smörjer med flera gånger om dagen. har just vart ute och sprungit ca 40 min, efter det vart det lite simning i poolen. har donat lite här hemma också. plockat upp efter pojkarna och diskat.

jag håller på att lära bret en svensk sång. "en kulen natt", han älskar den. han vill att jag ska sjunga den fort och göra alla röresler till låten. han sjunger/nynnar gärna med mig och när man sjunger "ner på djupetipetipetipetipeti en fisk jag såg och det var du" då skrattar han så mycket att han knappt vet vart han ska ta vägen. :) han är så söt!

vädret idag är mulet och det oskar,  och det är så varmt!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0