där satt den

vilken mysig kväll det blev igår och superbra dag idag! först häng med vc i borlänge. mycket skratt och kramar. sen vidare till lekke för att spendera några timmar i solen med amanda och frida på siljers...och stammisarna! nog fick jag mig en bränna på köpet också. götters! vidare till gymmet för att köra spinning, tror jag gjorde mitt livs bästa spinningpass även fast jag sovit bara nån enstaka timme inatt. jäklar va kul det är att träna när kroppen är full av energi. nu blir det date med sängen hela kvällen. imorrn - jobb! äntligen är jag tillbaka i det vanliga. vänner, träning, jobb och mys och allt vad mitt liv innehåller. jag ska hädanefter äta massor med vitaminer så jag inte blir långsjuk igen.


/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0