fjortondemaj

om jag och elin får bestämma kan hösten bli ett sjuhelsikes äventyr! ge mig den 20juni nu så vi kan börja planera och smida ideer. långtlångt bort kan några månader spenderas..

annars så har den sista månaden innehållit influensa. träningsskorna har legat på hyllan i tre veckor. fuck tre veckor...på måndag ska jag försöka börja igen.. jäkligt sugen kan jag säga! en del mys har hunnits med också., såklart, vad annars..med nära och kära och de jag tycker mest om i hela världen. det har blivit mys i örebro, borlänge, leksand, på siljan, i sängen med amanda i telefon varje kväll minst 1 timme, i rättvik, runt limsjön och inte minst i tällberg.



 

/Em


Kommentarer
Postat av: E

Om du o jag får bestämma tar vi över hela världen

Ses snart! att säga så är en väldig härlig känsla!!

2011-05-19 @ 13:05:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0