VS

imorrn kommer dagen att spenderas med bästa hugo. ska agera hundvakt åt min lilla prins. vi ska köra pw med amanda, siljanshänga och solhänga på klockaregatan1. eftermiddagen ska spenderas i spinningskorna och kvällen med josefine hos hennes faster för underklädsvisning. (jag som inte ens äger en bh). på tisdag far jag till sthlm över dagen. amanda åker med mig ner sen blir det kvalitetstid med min(a) kusiner i solna för att sedan dra vidare till förvaltarvägen och esther och jonas. ska hämta det sista ur lägenheten och avsluta kapitlet sthlm för ett tag.

annars är jag löjligt förälskad, nästan kär i denna..
såå victoria secret body lotion coconut får mer än gärna komma med posten!

/Em


Kommentarer
Postat av: Maja

älskar deras hudkrämer, har ett litet lager här hemma, dock inte den doften:) du får beställa gumsi:)

2011-05-23 @ 07:58:40
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0