2dagarkvar.

endast 2 dagar kvar av min resa på 2 månader och 22 dagar! de sista två veckorna har susat förbi, jag har knappt blinkat känns det som. jag har börjat packa. kläder, skor, smink, smycken och prylar överallt. jag har världens minsta resväska, måste köpa en till! sammanlagt kommer jag säkert med 100 kg hem till svea. jag plus mina kläder.

idag blir det stranden för sista gången denna gång. familjen håller på att peppa mig att komma tillbaka så fort jag kan. de vill att jag ska komma till sommaren, när barnen har sommarlov. för då åker de till new hemsphire och gör andra utflykter och dem vill att jag ska få uppleva annat än "bara" florida. jag kommer sakna detta liv. oerhört mycket. min lilla bret har fått mig att skratta preci varje dag, han är alltid superglad över att se mig och leker med mig som om han är gjort av 1000kg energi.

men tillbaka till verkligheten. på fredag blir jag mött av underbara hampus och elin på arlanda, sen blir det snabba språng till gamla stan och jobbintervju, buktikskonsulent. håll tummarna att jag får jobbet. av säkert 100 jobb som jag har sökt, är det enbart 2 som vill träffa mig för en intervju. självförtroendet är under fötterna.

nae, måste packa strandväskan

/Em


Pappa John, Johnjohn, Alan, Carl och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0