2weeks22days

om 11 dagar sätter jag mina små fötter på svensk mark igen. 2 månader och 22 dagar har runnit iväg som vatten. vilken upplevelse detta har varit. florida kommer att vara ett minne förlivet. jag har fyllt min ryggsäck med massor av verktyg. hit ska jag igen, så är det bara! jag vill bosätta mig här. NU.. men jag börjar med småsteg och tar mitt pick och pack och bosätter mig i sthlm först. funkar in plan som den ska, så står det inte på förens jag blir sthlmsbo. för andra gången. äntligen kommer jag nära mina hjärtan.





Kommentarer
Postat av: vc

ÅÅÅ va mysigt att du kommer hem. Du vet att du alltid är välkommen att bo här emellanåt!! :) PUSS

2011-11-07 @ 10:14:24
URL: http://veronicac.blogg.se/
Postat av: emma

du är fantastisk älskade underbara <3 tack!!

2011-11-07 @ 15:41:57
URL: http://diviniti.blogg.se/
Postat av: Elin ljungen

Älskar bilderna! Superfina:) längtar tills du kommer!!

2011-11-07 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0