5more

har vilat från träning fem dagar för jag har haft halsont. sug pung va tråkigt. jag är såå rastlös. så imorrnbitti är klockan ställd för träning. löpning! och hoppas att solen tittar fram imorrn så jag kan bättra på brännan. det har regnat hela helgen, de har inte vart mycket sol de senaste dagarna. tusan! jag skulle skämmas om jag inte var brunare än majac typ när jag kommer hem. vi två är typ alltid brunast av alla i tjejgänget, så är jag inte brunare än henne när jag kommer hem, då kan jag dra täcket över mig!!

imorrn börjar jag räkna ner för hemgång, jag går in på min 7e vecka! 5 more to go.

/Em


Kommentarer
Postat av: Maja

hörru fröken pepparkaka, du behöver inte oroa dig, jag är blek som ett as, har inte solat på evigheter. har fått någon jävla hudsvamp av solariet här i leksand så har blivit livrädd för att gå dit igen... INTE OKEJ.



jag funderar skarpt på att smörja in mig med nutella lagom tills du kommer hem. då är jag inte bara brun, jag smakar gott också:)



saknar dig! <3

2011-10-10 @ 10:05:52
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0