en väska rikare, några dollar fattigare

igår var jag ledig, som vanligt blev det shopping. världens snyggaste väska fick följa med mig hem! Vince Camuto, för den som bryr sig. själv har jag inte en janne om vem det är, men snygg som sjutton är väskan! OJA. tydligen ett exklusivt märke? va vet jag. idag har pojkarna halvdag i skolan och imorrn är dem lediga. och på lördag sticker jag och två kompisar till orlando. vi ska gå på horrornights på universal, jag blir bjuden på hotell/lägenhets övernattning så jag kan ju inte tacka nej :) wiiho!
 
/Em


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte köpa lite höstkläder...........här är det snart vinter........nu är det höst!

Puss

2011-10-28 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0