fridaynight

jag kunde inte få nån rättvis bild på klänningen, så jag lägger inte upp någon bild! varför finns inte VS i svea?????????????






förresten, funderar och funderar på hur min tredje tatuering ska se ut.. kanske en fjäder? vingar? mest sugen är jag på en färgstark colibri på underarmen, precis vid armväcket!! bakom örat skulle också vara fint, kanske en fjäder där? sen vill jag fortfarande tatuera mig längs ryggraden, från nacken ända ner till svanken, jag måste bara komma på en väldigt lång och viktig text först..


nae , får fundera lite mer, men det vore ju pretty awesome och tatuera sig här i florida. nu blir det robinson, klockan ställd för löpning imorrn. 6.e träningspasset denna vecka. sweet, jag är igång!!!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0