Maria Montazami

inatt var jag på förfest hos maria montazami, där bodde det en skitsnygg kille inneboende som det slutade med att jag blev ihop med. vi mös till det lite i hans säng som var över 2 m bred. senare under kvällen kom hela familjen på besök. dem tyckte att montazamifamiljen bodde i ett ruckel. maria bjöd på grillade äpplen som ingen åt av.. när festen var slut skulle jag åka hem , jag gick ut och det var världens vinterrusk ute , jag ville inte gå hem till tällberg så jag snodde en bil, en röd opel, det snöade så mycket att det tillochmed var snö inne i bilen. när jag kom hem var min familj redan hemma och det visade sig att jag hade råkat sno matilda östlunds bil...


älskar att drömma, men det vore ju ganska coolt att få förfesta med maria montazami

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0