third tattoo!!

då har 6 veckor passerat. 6 more to go! tiden rinner iväg. igår träffade jag några som kommer här från florida. jessica, maria och steven. vi var ute och åt. senare visade dem mig en tatueringsstudio som ligger i coral springs. jag beställde tid för min tredje tatuering. två dagar innan jag far hem till svea kommer den att pryda min kropp. jag väljer mellan två ställen på kroppen! motivet har jag velat ha länge, så det var ingen match. lägger såklart upp en bild när den är klar. om det är bra surfingväder i veckan ska jag få följa med steven och maria och surfa. det ska bli jäkligt skoj! vi plenarar även att hoppa bungyjump. åh jag vill det, so bad! fan va mäktigt det vore! inte nog med allt detta, så försöker tjejerna få mig att gå på date med tatueringskillen? omg, riktigt snygg karl.. men ah får se! haha.


/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0