burnd

idag är jag ledig, och det regnar.....fcuk! så tråkigt. var upp som vanligt och sprang imorse. (eftersom det är pinkväder funderar jag på att träna igen, lika bra, va ska jag annars göra? ) sen kollade jag lite nyheter för att sedan lägga mig och dö i sängen fram till nu. har haft huvudvärk och nackspärr i tre dagar. hur är detta möjligt? blir tokig! sen är jag riktigt trött sen gårdagen, låg ute i solen och stekte och tyckte att "ah men vafan, idag ska jag bli brun som fan, jag häller över lite olja på mina body och i ansiktet, de är väll lungan" ajotjena, jag är så röd i ansiktet nu! och ögonen är så svullna. haha. jag lägger upp en bild, dock ser man inte så bra hur jag ser ut nu! kanske är tur det?

/EM


Kommentarer
Postat av: Maja

Pepparkaka! En annan går och leker albino här hemma... :(

2011-09-28 @ 23:42:39
URL: http://Http://mcaria.blogg.se
Postat av: M

Ta det lugnt med solandet Emma. Sola varsamt!

2011-09-29 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0