fredagkväll hos familjen Mickels Virtue

har haft en jätterolig kväll med pojkarna. för er som inte vet är trillingarna 13 och yngsta pojken är 11. alltså är det full rulle på kvällarna. alla fyra har sina viljor. den ena säger emma efter den andra, den tredje drar i min arm och den fjärde ska visa allt. men dem är såå söta! vi kan skratta så mycket. och när jag säger att jag itne förstår va de säger, så förklarar dem på deras egna sätt. kloka barn. här kommer lite bilder från kvällen!

Johnjohn visade mig Longest yard på youtube, det är ett klipp där som jag skrattar åt så jag nästan kissar på mig! så jävla roligt! jag ska lägga upp det här på bloggen ska ni få se!

Bret är överlycklig när jag spelar "en kulen natt" för honom. Sen har han och jag dansat till Alcazar ikväll. här är han så exalterad att han inte vet vart han ska ta ivägen :)

här har vi Carl, Alan och Johnjohn och Johnjohns katt Trixy. villkoret till att de skulle få vara inne i mitt rum, var att de fick lov att ställa upp på en bild. Carl älskar att vara med på kort, värre med de två pojkarna i bar överkropp ;P

pappa John bjöd mig på öl. jäklar va gott och fint det satt i magen! bland den goaste öl jag druckit ju. bättre än corona tillochmed!

och denna fina fantastiska lapp av underbara Elin sitter uppe i mitt rum!

 

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0