goodnight from FL

dagens shopping. black rivet jackan, höstjackan (har ingen aning om de ens är att bra märke osv, men fan va kär jag vart i den/dem) skulle ha kostat 180 dollar. den var nedsatt till 120, sen fick emma kingen linder den för ynka 30 dollar. tror det måste ha varit för att jag var så trevlig. kassörskan tyckte mycket bra om mig i guess. så jag köpte två jackor. en militärinspirerad , väldigt kort jacka.  den andra skulle ha kostat 150 dollar men jag fick den för 24 dollar. så istället för att betala 300 dollar pejade jag 54 dollar :) sweet! om du vill räkna ut mamma vad detta motsvarar i krona. så tar du tex 300 * 6.5 = 1950 kr men jag betala 351 kr :)

så hittade jag två klänningar. en långklänning, prickig. oj så söt! och en klänning som går till knäna. ryggen fall jag pladask för!


och dagens forever21 plus mina navyfärgade converse. hittade en assnygg väska på f21 också, men orkar inte lägga upp fler bilder nu.


förövrigt får ni ta bilderna och texten för vad de är. är jäkligt dålig på detta med "dagens"

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0