men bra emmalinder!

jag är så nöjd över mig själv, att jag fått tummen ur röven och gjort nånting vettigt under timmarna jag är ledig. (inte bara sola, bada och träna) i veckan har jag sökt lite jobb, både på hemmaplan och i sthlm.  har också skrivit ner vad jag måste göra när jag kommer hem! alltid bra att skriva upp lite småmål. har även kikat massa utbildningar. till våren söker jag 20 olika skolor i hela svea, sjuksköterseutbildning. (sen kan man ju alltid hålla tummarna att jag kommer in ) eftersom jag är i usa, kan jag inte söka PHS denna omgång. och behandlingsassistentutbildningen är stängd till våren. har blivit intresserad av att söka brandmanutbildning också. så till hösten slår jag på stort.

imorse stod klockan på 7 och jag var ute och sprang min vanliga vända. har just duchat. ska snart göra mig ordning för att åka och shoppa. tydligen ska jag bli skjutsad till ett av de största mallen som finns i usa?? kan bli awesome! ledig hela dagen idag. behöver kanske det efter att ha sovit nån ynka timme inatt bara, fick lite väl mycket färg på stranden igår, så de var lite jobbigt att ligga still!

/EM




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja usch ja Emma du verkar ha det väldigt jobbigt. HUVA



Jag hoppas du håller koll på vikten!!!

2011-09-15 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0