mondayevening

imorse sprang jag 40 minuter. jag gissar att min sträcka är omkring 6-6.5 km! hoppas det iallafall =P  kändes bra. för en gångsskull var det lite blåsigt ute, skönt. efter det blev det shopping. hittade ett par skitsnygga levisjeans, stuprör, en kofta och ett stort silvrigt halsband. så awesome! det var typ utförsäljning på ett ställe som heter Kohl´s som ligger ca 10 min gång härifrån. har blivit klippt idag också. sen har jag svullat i mat, precis som jag har gjort hela helgen. fasen dessa cinamonrolls....gottttttt! nånting jag har lärt mig här borta är att unna mig saker och ting. jag kan sitta och bara mysa en kväll med vin, öl eller nån god drink, äta mer mat än jag egentligen orkar och äta mer onyttigt än vanligt. jag borde inte. men fan jag har aldrig älskat mat så mycket som jag gör idag! thank god för att jag blivit frisk från anorexian. jag är så fett grym. jaa , jag får säga det! FAN VA BRA JAG ÄR!

/Em

jag saknar..en del. jotack du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0