25

jag tänkte göra en to do lista till jag kommer hem. eller en liten lista av saker jag vill göra. här i usa är det ganska svårt att följa rutiner. visst jag försöker hålla i träningen. men att springa innan kl 7 varje morgon ( det är alldeles för varmt för att göra det senare) är inte alltid så skoj. benen, hjärnan, lungorna dör nästan för att det är så fuktigt och jag får inte tillräckligt med syre. får lov att ta med mig telefonen varje gång ifall jag skulle svimma. försöker hålla igång mina 5 ggr i veckan med träning. löpning, blood and sand eller simning. men nu börjar inspirationen ta slut. jag vill ha en träningskompis!!!!!!!!!!!!!!! och kosthållningen är helt annorlunda mot vad jag är van vid..jag känner mig som en gris bokstavligt talat. tycker hela jag har svullnat upp! och håret är som svinto av solen, kloret från polen och saltet i havet. (skönt att deras frisör kommer hem till oss imorrn och klipper alla 7 i familjen) . nu till denna to do lista då då..

1: deetox, ge mig tips!
2: köra järnet med spinning och kettlebells på hallen (fasen va jag längtar hem till mina spinningskor ) jag ska konditionsträna valkarna av mig!
3: äta massor med sallad och frukt. plus äta köttbullar, falukorv och pannkakor!!!
4: sova sova sova sova - ge mig min egen säng NU! och ett riktigt täcke. sover i lakan här.
5: krama ihjäl mamma pappa johan och linnea
6: siljanshänga med mina tjejor
7: date på andra sidan bron och äta carbonara!
8: mata T&L <3 <3 <3 promenera med pansarvagnen
9: spela innebandy med anna, jennifer och gubbarna 3 ggr i veckan
10: kramas med mormor, dricka kaffe och äta hennes koldolmar. (mamma, hälsa henne att jag vill att jag johan och linnea ska äta middag hos henne när jag kommer hem )
11: sova inne hos min lillasyster
12: dricka rosévin med mamma och skratta oss genom kvällen
13: hänga i sthlm i amandas och elins nya lya
14: jobba heltid. fan vad som helst, ge mig! jag vill ha pengar.
osv osv osv. denna lista kan göra lååång!


idag har jag vart här en månad, two to go! jag har det väldigt bra här. sola, bada, göra det jag känner för när pojkarna är i skolan. men måste vara tillgänglig för bret ca 55 timmar i veckan. på 4 veckor kan jag säga att jag fyllt min ryggsäck med flera kg nya verktyg. och det kommer bli fler, det är jag säker på. autistiska människor är svåra att ha att göra med.

jag landar i svea den 18 nov, amanda p, kingen, hämtar mig. och jag hoppas verkligen att det fortfarande är höst när jag kommer hem. jag vill klä mig i mina slitna jeans, skinjacka, höga stövlar, halsduk, brillor och mössa. jag älskar ju hösten!

/Em

emilie fick mig på bild när jag vågen fick mig att trilla.
jag tycker mitt ansiktsuttryck på översta bilden är väldigt charmerande!
vilken pingla


Kommentarer
Postat av: Maja

du ska få mata pojkarna och gå med pansarvagnen hur mycket du vill:) saknar dig <3

2011-09-26 @ 08:24:21
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0