backträning!

Chiropraktorbesök i morse. 350 fuckingjävlaspänn fattigare, ska dit imorrn igen..lika bra att ställa till ryggen och höften, annars blir jag väl sne och vind för jämnan. Sen vart det lite jobb i stan och sedan en lååång fika med min älskade vän Camilla Grandin. Längtar till hon är tillbaka från sjukskrivningen. Vi kommer ha så skoj på jobbet i Djursan tillsammans. Fick skjuts hem till Täby sen. Väl hemma tog jag och Hampus på oss träningskläderna och körde ett löparpass i skogen på 5.5 km. Jävligt jobbiga backar, men fan så effektivt. Nu sitter jag här ensam hemma, ska spendera heeela kvällen framför tv. Dödstrött! Längtar till helgen. Ta mig dit NU!

/Em

HYFFSAT JAG SAKNAR FLORIDA DÅ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0