Energi!

Hittills har vistelsen här hemma vart helt fantastisk. I torsdags vart det spelkväll med Elin , Catrine och några fler. Öl och vin. Oplanerat sådär. Supertrevligt. Igår blev det mysig lunch på siljan med min fina mamma sen ett styrkepass, ryggt, bröst och armar med Jimmy och Robin. Linnea och jag var i stallet i två timmar igår också! Så avkopplande och harmoniskt. Imorse kom fina Maja. Ner till stallet igen. Rida, mocka och prata massor. Perfekt morgon. Sen tvättade jag min bil. Nu ska den säljas! Sen vart det en löpvända. Riktigt skön 1.2 mil. Benen lätta som fjädrar! Mormor är här och hälsar på idag. Jag har just noppat brynen på henne och målat hennes naglar. Så ja, hittills har helgen vart den bästa på riktigt riktigt länge.

Nu laddar vi grillen här i Tällberg sen kanske det blir Leksand.

Em

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0