Gör dig starkare

Alla motgångar gör väl en människa starkare, eller? En riktigt jobbig helg hemma. Men mina fina vänner gav mig energi. Tur att dem finns. Trots att vi är på olika platser med olika mål och drömmar, är vi alltid där för varandra.

Har nästan sovit 12 timmar inatt, riktigt skönt men är endå trött som ett vrak. Trots noll lust för träning idag, körde jag löpning på bandet avslut med 55 min bodypump. Sitter och trycker i mig min proteinshake nu. För er som tränar hårt rekomenderar jag verkligen att sluka en proteinshake efter träning. För bästa återhämtning ska du äta helst inom 20 min efter träning för att få bästa återhämtningen. Vet du att du inte kommer att äta riktig mat inom 20 min, ta en proteinshake för att ge dina muskler det dem behöver!!

Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0