i am back

Nu kanske jag är frisk? Har inte tränat på en och en halv vecka. Några powerwalkar bara. Har vart dunderförkyld. När jag inte får träna blir jag uppblåst i magen, stel i hela kroppen, får dåligt humör och blir jävligt rastlös. Men nu anser jag att jag är frisk. Va ute i kylan och löpte en vända. 5 km, jävligt intensivt tempo faktiskt. Imorrn kör jag spinning!

Helgen har vart mysig. I fredags vart det hockey med Hampus hemma hos hans kompis. Igår skrev jag högskoleprovet, jag är fan nöjd med mitt resultat. Igårkväll bjöd Hampus mig på mat på Vapiano i Gamla stan. Rekommenderar starkt det stället. Idag har jag fikat i stan med Anders Kungs. Nu hänger jag i soffan. Har kollat lite utbildningar och skrivit ut ansökningsbanketter. Måste ha backupplan om jag inte kommer in på PHS!

På torsdag far jag hem till min älskade familj. Ska få mysa med dem och min brors lilla hundvalp, välkomnar Hubbe!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0