Love life

Ett litet uppehåll från skrivandet, men nu säger jag hej igen. Dagarna sen sist har sett lika ut som de flesta. Jobb med barnen varvat med hård träning. Löpning, spinning, boxning, bodypump och crosstraining är några träningsformer jag brukar köra! Varierad träning är den allra bästa träningen. Om kroppen blir van så utvecklas den inte. Iallafall inte min! Löpningen går jäkligt bra nu och bitigare ben har jag fått, awesome.

Idag har jag shoppat inne i stan med Camilla. Hittade en supersnygg jacka från Zara. Jag som aldrig shoppar unnade mig den. Är ledig tors-sön. Imorrn blir det date med Camilla igen. Pw runt Djurgårn. Sen preimärgrillning med Hampus om vädret tillåter. Dagen kommer att avslutas med backträning. Backträning och intervaller är bra för stt få explosiva muskler, bra röv och bättre kondition. Men det ska inte vara några "lejma" intervaller, utan våga ta i så du kommer upp i 80-85% av maxpuls. Spinningpulse är något att rekomendera för att få bättre kondis och få lära sig jobba med sin puls.

Natti nu mina vänner!
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0