Mer död än levande

Jag lever idag, trots det mest brutala pass igår. Körde löpning innan passet. Intensivt tempo 2km, explosiva muskler. Sen vart det två övningar på trxbanden. Vidare till Lina Thorins pass, crosstraining. Tack och hej typ..började med uppvärmining. Sen skulle vi göra fystester. 8 olika övningar, 1 min styck, maximalt tempo och göra så många reps vi kunde. Efter 4 övningar var jag redo att springa ut och spy! Efter detta fystest körde hon sönder oss i ca 40 min till..ni som gått på crosstraining vet hur jobbigt det är. I men banan och proteinshake fort som fan efter passet för att få maximal återhämtning! Protetin är a och o för att musklerna ska återhämta sig efter ett träningspass. Hemma vart det lax, sallad, bulgur och kvarg. Idag kommer jag va hungrig som ett svin. Dagen efter hårdträning blir jag hungrig hela dagen. Sitter här och laddar upp med storfrulle sen blir det jobb några timmar för att sedan äntligen få ta sig hem till Dalarna!

Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0