Blood and sand

Jag har jobbat hela helgen men endå hunnit med träning. Löpning med Hubbe i lördags, bara en kortis eftersom Hubbe fortfarande är valp o jag måste vänja honom. Han är väldigt roligt sällskap. Jag får samtidigt lite träning för armarna eftersom han är väldigt stark. Igår vart det innebandyträning. Också skitkul! 
 
Idag är jag ledig, vilket denna gång betydde sovmorgon till 12.00, även fast jag är ledig brukar jag alltid ställa klockan tidigt. Att sova bort dagen får mig att känna mig helt förstörd. Idag blir det Blood And Sand på gymmet, senast jag körde det passet var när jag bodde i USA, så vi får se hur mycket jag orkar. Jag har bra träningssällskap med mig iallafall, så nog ska det köttas!
 
O snart är det julafton, alla klappar inhandlade, jag tror jag aldrig har spenderat så mycket pengar som jag har gjort iår. Nåde familjen om dem inte blir glada för mina påhittiga klappar!
 
/Em
 
ni måste checka in denna sida! Jättebra träning när ni har slut på motivitaion!
 
 http://www.thecelebrityworkout.com/2012/10/spartacus-workout/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0