Här vill jag va'

Nu har jag bott hemma ett tag. Bor hemma i Tällberg hos mamma o pappa i Johans gamla pojkrum med alla mina kläder. En walk in closet med tillhörande säng. En tillfällighet till jag hittar något eget. Men jag trivs hemma med min familj. Jag är tillbaka på Siljan o jobbar, jobbar 4-5 dagar i veckan o jag trivs som fisken i vattnet, jag vill knappt gå hem från jobbet. Jag hänger på gymmet ca 5-6 dagar i veckan o jag känner mig mer fit i kroppen än nånsin. Här har jag bestämt mig för att vara ett tag framöver. Det känns skönt att ha bestämt sig, att ha en plan för ett tag framöver.

Snart är det jul o juldagen. Jul firar vi här i Tällberg tillsammans med mormor. Det blir julklappsjakt på morgonen, 20 året i rad. En liten tradition vi har här hemma. Juldagen firar jag tillsammans med tjejerna. Förfest hos Josefine med god mat, lekar, alkohol o julklappsutdelning. Standard. Sen vidare ut i dimman, reunion, om vi alla längtar till att vi skratta o kramas ihop igen.

/Em


Kommentarer
Postat av: TLK

Vad roligt att du känner så gumman, superglad för din skulle! Snart kommer vi hemma allihopa, då ska vi mysa :) Tummen upp för att du har börjat blogga igen ;)

2012-12-15 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0