Nöjd

Blev ett bättre träningspass än väntat. Har sovit dåligt inatt så trodde jag skulle vara seg i kroppen. Men tre varv BaS, chins, pullups o bålträning. Behöver dock lite hjälp upp med chins o pullups, inte så konstigt. Både svårt med teknik o jobbigt! Fick sällskap på gymmet. Jag blir alltid mer taggad o träna när jag har någon att träna med. Då kan man peppa o inspirera varandra. Det va jättemycket folk på gymmet också, så då blir jag ännu mer peppad!

Nu är det soffhäng framför tven sen tidigt sänggående. Träning imorrn igen!

O juldagen är här snart, grymt, jotack. Blir systemet imorrn så det är klart. Måste hitta på en bra julklapp för vår årliga julklappsutdelning också.

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0