Vila bör man...

Sen jag fick min överansträngning förra fredagen har jag inte lyft en vikt, inte rört en fena. Har legat på sofflocket o ätit o druckit öl. Jag kan inte ens minnas när jag va ledig från träning såhär länge. I snitt har jag köttat 5-6 ggr i veckan i flera månader. Kan säga att detta är jobbigt men samtidigt behövligt. Har blivit småförkyld också. Måndag, då blir det träning igen. Tänkte mig en löptur. Vill röra på dököttet!

Annars har jul o juldagen passerat. Hade en fantastisk jul med mormor o familjen. Mycket mat o klappar. Juldagen blev som vanligt sensation. Mycket skratt, alkohol o kärlek med tjejerna.

Idag ska vi kika Leksand - Mora. Jag, Kicki, Josefine, Elin o Vc ska skrika oss hesa o heja Leksand till seger!

Sen en annan kul grej, har fått veta att det ska hållas ett triathlon i Tällberg i sommar, samtidigt som halvmaran går av stapeln. Har sprungit maran 2 år i rad nu, men funderar starkt på att anmäla mig till Tällbergs triathlon iår, någon som är med mig?

Em


Kommentarer
Postat av: felicia

Åh vad ett triathlon låter roligt. Är det hela sträckor eller halva?:)
Jag funderar på tällbergs halvmara annars, aldrig prövat det.
kram

2012-12-30 @ 10:12:32
Postat av: Emma

Kan inte du uppdatera din blogg med fina recept på smoothie och liknande:)

2013-08-07 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0