i am alive

mina vänner, jag lever! haft en jävla tung månad. känns som allt gått i motvind. först flensan, hej huvudvärk, öronvärk, kroppsvärk and so on..efter att jag blev frisk fick jag nån jäkla allergisk reaktion av nånting (doktorn tror det beror på stress), så har vart så jävla trött och hängig. har kliat sönder mig så jag har fått blåmärken. kliar i öronen, ögonen, näsan, under fötterna, benen, ljumskarna, låren, händer... fan överallt. inte ens min värsta fiende önskar jag detta. imorse när jag vaknade var de värsta morgonen plus att jag hade problem att andas, så åkte till akuten. fick medeciner. sen ska jag till husläkarn och ta allergiprover. aldrig ska man få vara helt frisk..? eller?

aja, en god nyhet är att jag är klar med ansökningarna till PHS, så nu är den inskickad. nu knäpper vi alla fingrarna och ber till högre makter att emma linder kommer in till hösten 2013. allright?

våren har infunnit sig i sthlm, iallafall idag. jag borde ta en springtur och få lite frisk luft. men nej, idag sitter jag under en filt och firnurlar på mitt CV, söka jobb ska också göras. när kan helgerna få bli helt lediga helger?

/Em

Kommentarer
Postat av: Kicki

Stackare, hoppas du blir bättre snart <3

2012-02-27 @ 07:19:50
URL: http://tgfyrtiotva.blogg.se/
Postat av: TLK

miss you! Hösten 2013? Inte 2012?

2012-02-27 @ 21:32:00
Postat av: emma

oj skrev fel elin! det ska stå våren 2013 :) kan ej söka till hösten 2012. vet ej varför? de har ändrat så sjukt mycket med rekryteringen alltså!!

2012-02-28 @ 09:36:23
URL: http://diviniti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0