PT

Utslagen och det frenetiska kliandet håller fortfarande i sig, dock blir det lite bättre när jag tar mina allergitabletter. Tur det! Idag har jag strosat omkring i Gallerian och sökt lite jobb. Fortsättning följer...ikväll vart det PTträning med Angel. Han tyckte jag hade jättebra löpteknik. Det stora problemet jag har när jag springer är inte kondisen utan det är att jag nästan alltid får håll. Oavsett om jag har ätit eller inte så smyger den sig på likförbannat. Och han hade svaret på varför..Jag är för svag i bålen och andas för mycket "uppe i strupen". Måste lära mig andas in luften i magen imellanåt. In genom näsan och ut genom munnen. Sen visade han olika övningar för att få starkare bål. Jag tränar sällan bålen för jag tycker det är så jävla tråkigt. Men nu jävlar blir det blir det bålträning varje SATSbesök. Imorrn blir det spinningpulse avslut med TRXövningar! You go girl!

/Em




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0