TRX och ViPR!

Dessa två övningar gjorde jag med TRXbanden idag. 10x6 varv. Det är jobbigare än man tror ska jag tala om för er. Nu jävlar ska jag bli stark i mage och rygg. TRX är fasen min nya favvo. Näst efter spinning och ViPR såklart. Efter TRXövningarna vart det 45 min spinningpulse.


och här har ni ViPR som är ett nytt favvopass. Tränar alla delar i kroppen. Men mest fokus ligger i armar, axlar, ben och rumpa. I lööööve!



från träning till något annat kul! Idag har jag knåpat ihop ett brev plus foton till Farmen. Farmen kommer att sändas på TV4 framöver. Jag har anmält min underbara mamma till det. Visst skulle hon göra bra tv? Ni som känner henne :)


/Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0