Lycka

Dagen kunde nog inte bli bättre! En förmiddag fylld med lycka, skratt, kramar, kärlek och värme. Och en eftermiddag med Erika och barnen. Barn kan verkligen komma med roliga kommentarer som får mig att slå kullerbyttor inombords! Plus att det har vart varmt trots att solen har gömt sig. Imorrn jobbar jag 9-19. Lägger mig med ett leende på läpparna. Och nästa torsdag åker jag hem till Dalarna. Familjegos hela helgen. Och Hampus är äntligen hemma. Idag har helt enkelt vart en toppendag. På lördag efter högskoleprovet ska Hampus bjuda mig på bio och middag inne i stan. Vilken stjärna. Just love my life. Okej en lya kanske saknas..men har ju min etagevåning på Odenplan jag vill ha!!!

Innan jag somnar vill jag sända lite kärlek och lycka till Vc, Margurite och J-O!

Em


Kommentarer
Postat av: veronica

Du är en ängel! <3

2012-03-28 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0