Måndag

Inget jobb idag heller. Ställde kl på åtta. Åt en god frulle innehållande havregrynsgröt med mjölk och brunsocker, kaffe och ägg. Sen donade jag lite hemma sen tog jag bussen till gymmet. Förjävla äckligt väder i Sthlm idag. Blev över en mils löpning på bandet. Idag täckte jag skärmen med min svettishandduk för att inte bli psykiskt störd på alla siffror som man tycker tickar så sakta. Jag har ett trix på hur jag håller koll på ungefär hur långt jag sprungit och det är att hålla koll på hur många låtar som spelas i lurarna. Efter 10 låtar hade jag sprungit ca 6.5 km sen vart det ca 8-10 låtar till innan jag va i mål. Trots ben som kändes som spagetti sen passet i lördags, är jag supernöjd. Till lunch gjorde jag ungsbakad lax med grönsaker och kokt potatis med en klick smör. Perfekt mat! Nu vidare till stan för mys och solning och ikväll ska jag sitta bänkad framför Leksandsmatchen med Vc och Johannes! Kom igen nu galna masar!!

Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0