Träningsblogg!

Har inte vart utanför dörren idag mer än när jag gick till gymmet. ViPRpass 55 min. Helskotta va bra det gick. Trots 4 timmars sömn och några glas vin igår. Min blogg handlar bara om träning känns det som, kanske ska göra om den till en träningsblogg till 110% och berätta om tips kring träning och mat. Jag är ju faktiskt jävligt duktig när det gäller kost och träning om jag får skryta lite! :) efter min jobbiga resa som anorektisk, har jag lärt mig massor. kommer jag inte in på PHS till våren ska jag söka en utbildning på Värmdö till hösten. Då blir jag PT, Gti och hälsocoach. Sugen som fan.

Em


Kommentarer
Postat av: TLK

tlk röstar för träningsblogg, tummen upp!

2012-03-18 @ 22:15:40
URL: http://tgfyrtiotva.blogg.se/
Postat av: Pivo

Tack för responsen snygging ;)

2012-03-18 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0