Uppåt ska vi!

Träningsledig idag. Min kropp behöver det då jag har tränat hårt de senaste veckorna. Lagt på mig 3 kg vilket är bra! gått ner 7 kg sen USA men nu börjat siffrorna ticka upp. Musklerna är snart tillbaka och benen börjar bli som dem brukar; stadiga stockar:)

Har just tagit mig en långdusch. AW med jobbet väntar. Kul att få se alla som jobbar. Bara träffat ca 5 st. Man är ju alltid ute på fältet ensam.

Och inatt ska Hampus sova hemma hos sina föräldrar sen sticker han till Italien imorrn och kommer hem nästa måndag. Fasen va ensam jag kommer känna mig. 10 dagar själv.. What to do??

Nae nu ska jag pryda min nakna kropp med nånting ur gaderoben sen fixa ett ansikte.

Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0