Living life

Vilka veckor det har varit! Jag är aldrig ut på krogen, alkohol är inte min grej och att komma hem vid 7 på mornarna är långt från mitt liv. Till för två veckor sen..jag har blivit 18 år igen känns det som. Men fan va kul jag har! Trots konstant jobb och träning har Camilla fått ut mig på krogen flera ggr nu. Så jäkla kul att träffa nytt folk. Denna sommaren kommer bli grym och nästa vecka flyttar jag till Svarvargatan på Fridhemsplan! Awesome!

I helgen jobbar vi dygn, vi är själva hemma med barnen. Vi har skrivit upp poolhäng och restaurangbesök och kanske Gröna Lund på schemat. Är ledig nästa helg. Äntligen, har vart ledig två dagar på snart tre veckor. Men extramoney fylls på i plånkan:)

Fått ledigt på midsommar också, hur bra??? Sen har jag semester veckan efter midsommar. Funderar på en sista minuten. Nån som är sugen på att åka till ett varmt och härligt land med mig en vecka?

Em


Kommentarer
Postat av: TLK

Kingen har du fått lägenhet? Det har jag inte hört någonting om, GRATTIS BIG TIME :) Kan du inte skriva och berätta om det? :)

2012-05-25 @ 09:46:46
URL: http://tgfyrtiotva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0