Semester

Pappan har barnen en vecka from idag. Så jag , Camilla och Linda har semester. Så skönt. Jobbat varje dag i tre veckor, men det kommer att synas på lönen. Min semester kommer innehålla flytt. Idag ska jag packa ur mina saker från Hampus lägenhet till en tvåa på Fridhemsplan. Äntligen är jag nära stan och mina vänner. Sen blir det Dalarna i helgen för att hämta lite saker. En snabbvisit hemma. Vill tillbaka till Sthlm fort, för att kunna intensivträna till fystesterna som jag har om ca tre veckor! Kompis det går bra nu. Annars leker livet. Älskar Sthlm!

Undrar fortfarande om någon vill åka på en sista minuten med mig veckan efter midsommar??

Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0